✔ Fri frakt over 1499.- ✔ Lynrask levering ✔ Prisgaranti ✔ Hjemlevering kr 129
Green Week 🍃 Spar opptil -65% nå!
Du har ingen varer i handlekurven.
Meny
Filter

Frakt & Retur

Fri frakt

Standard levering innen Norge, utenom Svalbard, er GRATIS for alle ordre over kr 1499.-
For ordre under kr 1499.- vil det normalt bli lagt til et fraktgebyr som beregnes når du kommer til kassen.

Vi sender pakkene med PostNord og normal fremsendelsestid er normalt 1-7 dager.
Du kan også velge hjemlevering mot et ekstra gebyr.

For informasjon om utleveringssteder og fremsendelsestider, vennligst se PostNord sin nettside: http://www.postnordlogistics.no/minside/PLUS

Levering utenfor Norge og til Svalbard

Vi leverer ikke varer utenfor Norge for øyeblikket
We currently do not ship outside Norway

Leveringstid

Ved ekspress levering sendes lagervare samme dag, ved bestiling før kl 14.
Ved ordinær levering sendes lagervare normalt innen 1 dag.
Bestillingsvare varierer fra vare til vare men normalt er ca 2-8 uker.

Salgsbetingelser

Når du handler hos oss skal du føle deg trygg. I tilegg til våre salgsbetingelser får du en rekke unike garantier, som åpent kjøp, fri frakt, fri retufrakt , prisgaranti, m.m. Les mer om dette under.

30 dagers åpent kjøp og fri returfrakt ved bytte *

Når du handler hos Mimmis.no vil vi du skal være sikker på at du blir 100% fornøyd.
Vi tilbyr derfor fri retur når du ønsker å bytte til en annen vare.
For å benytte deg av 30 dagers fri retur;
1. Bestill ny vare på ordinært vis i vår nettbutikk
2. Send oss epost slik at vi kan få sendt deg en returetikett.
Så snart returnert vare har blitt returnert vil varens verdi bli kreditert, og du betaler ikke returfrakt. Ved benyttelse av 30 dagers fri retur, uten at det er bestilt noen ny vare, vil din bonuspoengkonto bli kreditert tilsvarende beløp slik at du enkelt kan handle deg en ny vare uavhengig av pris. Les mer om bonuspoeng lenger ned.

Prisgaranti

Kort fortalt: Prisene våre skal være de laveste på markedet. Fant du varen billigere et annet sted, så si i fra - så matcher vi prisen.

Vi har prisgaranti på hele vårt produktsortiment. Les mer om vår prisgaranti her

Priser

Alle våre annonserte priser er oppgitt i NOK (Norske Kroner), inkludert 25% mva. Ved eventuell prisangivelse i annen valuta vil beløpet bli omregnet, fakturert og belastet i NOK iht gjeldende vekslingskurs.

Betaling

Vi benytter utelukkende Klarna til gjennomføring av betaling. Betaling gjøres direkte til Klarna, og eventuelle spørsmål om betaling, betalingsutsettelse, faktura, konto eller annet gjøre til Klarna (https://www.klarna.com/no - tlf 21018991).
Du er alltid dekket av Klarnas Kjøpersikkerhet.
Ved delsending vil alle varer bli fakturert.

Refusjon
Dersom du ønsker å kansellere hele eller deler av din bestilling vil totalbeløpet bli rekalkulert ifm fraktgrenser og evt. ugyldige kupongkoder. Beløp som skal tilbakebetales blir straks kreditert til vår betalingsleverandør Klarna. Utbetalingstid er normalt 0-3 dager.
Dersom det er manko i leveranse, avtalt prisreduksjon eller du av andre årsaker skal ha et beløp tilbake, vil beløpet normalt krediteres din faktura.
Dersom en vare er utsolgt og ikke kan leveres vil den tas bort fra din bestilling.



Rabattkode / Kupongkoder
Det kan finnes ulike rabattkoder og kupongkoder som gir ulike fordeler. Rabattkode sidene på nettet er dessverre også fulle av koder som ikke virker, og dersom du finner en slik kode vennligst meld fra til utgiver av koden. Det kan aldri benyttes mer enn en kode per ordre og vi har ikke mulighet til å legge inn en bedre kode "i ettertid".

Refusjon av mva
Ved levering av varer til privatpersoner i Norge som deretter bringes ut av landet eller til Svalbard, kan det søkes tollvesnet om refusjon av mva. Se toll.no for nærmere informasjon. Utfylt og stemplet skjema kan sendes oss og mva vil refunderes via samme betalingskanal som du benyttet da du bestilte varene. Det belastes et tjenestegebyr på kr 100.- som trekkes fra før beløpet refunderes.

Viktig om levering

  • Vi pakker og sender normalt varer som er på lager samme dag eller dagen etter.
  • Bestiller du flere varer, og en eller flere av varene er bestillingsvare eller utsolgt må du selv kontakte oss for del levering. Dellevering er kostnadsfritt. Vi kan også velge å levere deler av din ordre, uten forvarsel. Ved dellevering vil hele beløpet bli fakturert eller belastet kortet ditt.
  • Alle leveringstider for bestillingsvarer er beregnede leveringstider, og tar ikke hensyn til at varen kan være utsolgt eller utgått. Vi vil i slike tilfeller ta kontakt med deg så snart vi får detaljert informasjon
  • Fra tidspunktet du mottar epost om at varene er sendt fra vårt lager, går det normalt 1-3 dager før du mottar dem, avhengig av hvor du bor og valgt fraktmåte.
  • Ved uavhentet pakke vil du bli belastet reell frakt tur/retur, samt et returgebyr kr 199.- inkl mva for å dekke våre kostnader

Angrerett

Du har angrerett iht angrerettsloven.
Dette gir deg 14 dagers ubetinget angrerett av ubrukte varer i original emballasje. For å benytte deg av angreretten fyller du ut vedlagte angrerettsskjema. Vennligst meld inn din retur vha epost til post@mimmis.no, eller benytt vårt kontaktskjema før varene returneres.
Ved bruk av angrerett betales fraktkostnader av kunden.
Ved korrekt gjennomført retur vil hele kjøpsbeløpet, inkludert eventuelle gebyrer og fraktsatser bli refundert.

Når du benytter angreretten vil en eventuell verdiforringelse av produktet bli trukket fra. Sender du den ubrukte varen i retur i original emballasje vil ikke produktet ha verdiforringelse. For Hygiene og Sanitær produkter gjelder ingen angrerett. For spesielt tilvirkede varer må du selv betale tilvirkelseskostnad, normalt tilsvarende ca 80-100% av varens verdi

Når du velger å benytte angreretten er det enkleste å bestille returetikkett per epost: post@mimmis.no
Returfrakt koster kr 149 for MyPack, og kr 999 for Hjemlevering.
Senger, Bokhyller, Klesskap har et frakttillegg på kr 500.-

Transportskade

Vi er ansvarlige for pakken helt frem til du signerer på at du har mottatt den. Likeledes står du ansvarlig ved eventuell retur

Dette er noe som heldigvis ikke skjer ofte, men det er SVÆRT viktig å kontrollere pakken - både innhold og emballasje - FØR du signerer på at den er mottatt og i riktig stand. Ved skade ber du transportør om mer informasjon, og noterer på signaturfeltet "SKADE". Er pakken sendt med MyPack/PostNord  må du innen 3 timer melde i fra skriftlig til PostNord - www.postnord.no. Har du ikke epost tilgjengelig så pass på å ringe dem på 09300 slik at de får notert seg dette!

Garanti og Reklamasjon

Garanti og reklamasjon etter norsk kjøpslov. Vi viser forøvrig til Forbrukerombudets Standard salgsbetingelser her.